weLcMe..!


Click here for Myspace Layouts

Sabtu, 14 Mei 2011

sAd~~~...

hurmmmm..
kawan...
ko jngan lah tinggal aku...
aku sedng kesepian....
ko lah sahabat sejati...
aku berasa sediy sejak mengeluarkan kate2 maaf..!!
terkhir kali ko balas maaf itu...
aku sudah berpaling muke....
aku x sanggup tengok mukerr ko yang sediyy uuh...
aku berlari ke tandass...
menangis keseorangan...
sebb tak sanggup untuk lihat ko pergi....
sejak harii uuh...
aku x sanggup nk tengok muke ko lagi.....
biar pon ko akan pindah taon depan mahupun tahun ni...
aku x bleh nak time hakikat.....

aku akan sentiasa bersediy disebbb kn ko...
aku x tau knape aku bersediy...
maybe..
aku dah tebaca ko punyerr diary....
diary yang paling sediy aku penah bce...
emm...
sory bab terbaca....
i'm so sory....
ok..
='((

i'm so sad....
plezzz don't go away..!!
aku berharap sangat....!!!!!!
(crying)

Jumaat, 13 Mei 2011

diary...!

hurmm....
aku dah aderr....
diaryy!!
hehehe...
bajet sikit....
macam2 aku tulis at situu....
hehehe......

sediy..masam...marah...~~

aku syang sangat ngan diary aku....

hehehhe..
=))

Sabtu, 30 April 2011


aku slalu usha video0 ni..!!

citerr yerr mmg sediyy..!!
mmg menngis lerrr klo0 aku tengok...
hurmmm..!!
so..

kiterr mestii lah hargai orang yang betoi2 cint kan kiter..!!

best gilerr!!

hahahaha,..!!!
mmg best lerr!!..
pi PWTC!!


KENNGAN YANG PALENG SUSAH NAK DILUPAKAN..!!


weii dax2 geng gothic!!...
u are the best!.
bilerr nak jadii gothic alek??
hahahaha....


dax2 bas 2 mmg sporting abes!!


emm..!
yang aku x paham yerr..!
mcam nerr lerr bas uuhh tayar yerr boley meletop!!
PooooooOOOwwwWWW!!


mmg dahsyat..!!
tahap gaban!


mmg best lerr..!!
posing maut nan diebah!!
at dalam bas ..at atas bukit..!!
n everywhere..!!
hahaha!!


mmg the best!!...


kpade dak air anggur!!.
aku dah belikan ko buku yerr!..


tp x derrr lerrr best sangat..!


weii..!!
klo aderr rombongan agii..!
jom pegi!!
=))
hahaha...

Jumaat, 29 April 2011

khasss tuk ko..

\

hurmm..!!

ni luahan hatii akuh...~

for air anggur..!!

bace lah...
yerr...

S.B.U.B.!!SEJARAH..

HAHAHA...
semalam belajo0 sejarah namerr aku masok kott..!!

hehehe..
=))

S.B.U.B ->SYERA BALQIS UNTUK ?

HAHAHA..

TP..~~

DAH X D PAPE UBNGAN...

HUHUHU~~

SO AKU TUKAR KPADER..

S.B.U.B -> SYERA BAJET UNTUK BERJAYA??

AMACAM??\

OK X??

HAHAHAHAHA...

=))




="((

rasa cam dikhianati..!!

arghh!!
ari ni,,,...
29/4...

aku dah malass lerr nak gdoh~~...

weii......!!

knapeee ko mestii nak hancur kan hidup aku??

ape salah aku.??

aku dah cube nak bebek nan ko~~..

kiterr dah bebek pon...

tp..~~

ko menyyakiti atii aku...!!

aku dah penat lerr....

klo dax uuh dah sukerr at ko...

ko pegi jerr at dierr..!!

ok....

aku cakap...
aku dah pnat!!

aku rase nyawa aku hanye at sini jerr...~~

weeii ko dengar x..!!

aku dah x larat..
asik disakiti...!!

knpee aku mestii sukerr at ko!!!......

ko dah lerr x paham perasaan aku..!!

lpass ni..

aku dah x larat nak layan sumerr yerr....

ok....

aku nak pergii jerr klo boleyy...