weLcMe..!


Click here for Myspace Layouts

Sabtu, 16 April 2011

putus...

aku baru jerr CLASH nan  zainul,...
harii ni akuh sangat sediyy!!.
 aku nak sangat tau
bab perr...
die nak putus nan akuh!!1..
zainul..
g lerr tau...
bab perr ko nak sangat putus nan akuh....!
plezz...
ko x tau kerr/..
aku sangat sayang at ko...
!!
klo ko nak putus pasai gamba uuh...
6pak sanagt lerr...!!
ko ni maseh sayang an akuhh....
tp...
nape...
ko tulis at profile ko!!..
macam ni!!..
 AKU BEBAS DARI PERCINTAAN!!..
nape??
slamerr ni ko rase aku ni kongkong ko kerr??
knapee ko x nak g tau dari awal??
kan senang sikit..!
x payah larr wat aku ni rase bersalah...!!
ko tau x??
lpass ko ckap cmuh!..
aku dah mulerr bencii at lelaki..!!
ko nak tau x..!!
aku x d papperr ubungan langsung nan syazwan..!!
dierr just jiran akuhh jer!!..
terserah lerr pada ko!!..
sAMERR aderr nak perrcayerr tau x..!!
aku dah x kesah!..
lpas ni jngan sediy..!!
knaperr aku pergii!!..
lpass ni jngan nak cariiaku lagii..!


klo00 ko nak tau sangat an..!!
AKU MASIH SAYANG AT KO!..
aku mintak maap klo aku buat ko terseksa...
klo0 ko terseksa....
len kali g tau aku awal2 au!!...
jngan lah wat aku bersa sesangat bersalah!!..

='(

1 ulasan: