weLcMe..!


Click here for Myspace Layouts

thankss!!

Sabtu, 23 April 2011

BENCI!!

tiap2..
arii...
aku sukerr 0n9 FB...

aku x tau napeerr....
tiap harii..
aku mestii usha profile dier....
klo0 aku bosan...
aku mestii usha coment dierr...~~
aku x bleyy nak larii darii dierr...
diri aku dah dihantui oleh dier,....
knape aku mestii usha profile dier??
hishh!!
..

knpe..!!knape!!knape??!!

aku x bleyy nak larii darii usha FB dier??

plezz larr kluar darii idup aku..!!
aku dah x nak usha ko lagi...
!!

tapi knaperr atii aku asik nak usha ko jerr...

aku dah meluat lerr....!!


plezzz...

jngan muncul lagii..!!!

kiterr an dah x d paperr ubngan..!!!

n knaperr aku mestii rase bencii.??
bilerr dierr coment yang bukan2???

knaperr aku rasee  x puas hatii nan dier??

tolong larr!!

ko0 x tau kerr aku dah benci ko00!!!

tapi...!

knaperr hatii aku cakap..!!
aku maseh sayang ko00??


aku dah x bley nak harap kat ko lagii..!!
aku dah x bleyy nak sukerr at ko agii...!!
zku dah x bleyy nak aderr perasaan dekat ko0 lagii...!!

adekah aku patut buang dierr sebagai kawan??

hurmmm....
tp...
hati aku x izin kan..!!!

=((..
sediy yerr hidup macam ni!!...
dierr langsung x paham perasaan akuh..!!


weii dengar x..!!
hati aku katerr..!!
ko0 dah x paham perasaan orang...!!

ko0 dah berubah!!...

aku akan ingat kater2 ko yang dulu!!...

aku x kan luperr..!!

aku harap aderr pompuan yang akan balass perbuatan ko uuh..!!!

ini...

hanya dari isi hatii aku.....!!

hurmmm...
aku sediy..
dengan perubahan ko..!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan