weLcMe..!


Click here for Myspace Layouts

thankss!!

Sabtu, 16 April 2011

gembira?? sediyy?? ...=_="

  • aku x tau same aderr aku gembira kerr??
    tau sediyy..
  • firstt bab...
    kunci lokerr aku hilang...
second bab..harii ni aku jadi cikgu......


huhuhu~..


third...
bab aku maseh rindu at si dia....\
hurmmm....


knpe3??


ayo0yo...!=_="


yaallah ya tuhan ku...
tolong lah aku...
untuk luperr kan si dia.....
aku tau ya allah...
aku hamba mu yang lemah...
tetapi...
hanya kau sahaja yang boleyy membantu aku....


!!!
!!!!!


kanperr ko dah berubah...??
tolong lerr bagi tau aku...
bab perr ko nak sangat putus nan aku???
adakah disebbkan aku ni jahat??
adakah ko dah mempunyai orang len???


tp...


kanpe ko wat aku tertanyer-tanyer??
..
hurmmm...
hidup ku terseksa lorhh..!!


......
nan..rasydan..iman...
thankss coz wat aku haPpy SeMulA....!!
THANKSS A LOT'S!!!..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan