weLcMe..!


Click here for Myspace Layouts

Sabtu, 30 April 2011


aku slalu usha video0 ni..!!

citerr yerr mmg sediyy..!!
mmg menngis lerrr klo0 aku tengok...
hurmmm..!!
so..

kiterr mestii lah hargai orang yang betoi2 cint kan kiter..!!

best gilerr!!

hahahaha,..!!!
mmg best lerr!!..
pi PWTC!!


KENNGAN YANG PALENG SUSAH NAK DILUPAKAN..!!


weii dax2 geng gothic!!...
u are the best!.
bilerr nak jadii gothic alek??
hahahaha....


dax2 bas 2 mmg sporting abes!!


emm..!
yang aku x paham yerr..!
mcam nerr lerr bas uuhh tayar yerr boley meletop!!
PooooooOOOwwwWWW!!


mmg dahsyat..!!
tahap gaban!


mmg best lerr..!!
posing maut nan diebah!!
at dalam bas ..at atas bukit..!!
n everywhere..!!
hahaha!!


mmg the best!!...


kpade dak air anggur!!.
aku dah belikan ko buku yerr!..


tp x derrr lerrr best sangat..!


weii..!!
klo aderr rombongan agii..!
jom pegi!!
=))
hahaha...

Jumaat, 29 April 2011

khasss tuk ko..

\

hurmm..!!

ni luahan hatii akuh...~

for air anggur..!!

bace lah...
yerr...

S.B.U.B.!!SEJARAH..

HAHAHA...
semalam belajo0 sejarah namerr aku masok kott..!!

hehehe..
=))

S.B.U.B ->SYERA BALQIS UNTUK ?

HAHAHA..

TP..~~

DAH X D PAPE UBNGAN...

HUHUHU~~

SO AKU TUKAR KPADER..

S.B.U.B -> SYERA BAJET UNTUK BERJAYA??

AMACAM??\

OK X??

HAHAHAHAHA...

=))




="((

rasa cam dikhianati..!!

arghh!!
ari ni,,,...
29/4...

aku dah malass lerr nak gdoh~~...

weii......!!

knapeee ko mestii nak hancur kan hidup aku??

ape salah aku.??

aku dah cube nak bebek nan ko~~..

kiterr dah bebek pon...

tp..~~

ko menyyakiti atii aku...!!

aku dah penat lerr....

klo dax uuh dah sukerr at ko...

ko pegi jerr at dierr..!!

ok....

aku cakap...
aku dah pnat!!

aku rase nyawa aku hanye at sini jerr...~~

weeii ko dengar x..!!

aku dah x larat..
asik disakiti...!!

knpee aku mestii sukerr at ko!!!......

ko dah lerr x paham perasaan aku..!!

lpass ni..

aku dah x larat nak layan sumerr yerr....

ok....

aku nak pergii jerr klo boleyy...

Ahad, 24 April 2011

hurmm...=((

knaperr lerr akuh dihidup kan kat atas dunia ni..!!


aku tau ramai yang x suker nan akuhh..~~
aku tau..~~
ramai yang benci aku..!!


ya allah..~~
knaperr hidup ku harus jadii begini???


knaperr??


knaperr hidup ku penuh nan dose..!!


aku dah penat ya allah..
nak tanggung semua yerr..!


aku tau ya allah..


mestii ade hikmah disebalek sumer ni..


aku redha...
ya alllah!!...


tolonglah hamba mu yang lemah ni..!!


hurmmmm..!!


=((..


aku dah tak terdaya nak hidup agi..~~
tolong lah ya tuhan ku..~~


korang..!!


klo aku mati 6tii...
maaf kan lah sumerr kesalhan akuh....


smmg yerr yang jahat tuhh datang dari diri ku sendiri...
tp yang bek uuh hanya darii allah......


tp..~~


klo dax  yang benci aku mestii sukerr bila aku matii an??


it's okay..!!
aku maaf kan korang sumerr....


i'm just want to say sorry..




 SAD!!!!

SORRY..!!

Sabtu, 23 April 2011

gilaxx!!

harii ni aku x tau nape  aku jadi GILAXX!!
hahaha..~~
lawak tooii arr bila jdii gilaxx ni..!~


weii..!!
tolong call hospital  saket jiwa..!!
katerrat doktor uuh...
aku nak ubat yang boleyy hilang kan rasa saket hatii..!!
hahahhaa..~~
katerr at doktor uuh..~~


syahirah balqis yang nak..!!


conform ko x dapat ubat uuh.!!


hahahaha..!!


gilax..!!
gilaxx..!!
gilaxx..!!
hahahaha..
=D


bkan akuh sorang jerr yang gilaxx..!!


zainul..!! nizam ..!! jamal ajz !!
pon gilaxx gaxx..!!


hahaha..~~


sediyy lax bilerr ingat masa lalu..~~


hurmmm...
hahaha..


dalam gierr2 ni..!!


boleyy lax akuh sediyy..~~!!


hahhaa...


jiwang toii arr akuh ni..~~


......
hhehehee...


DAsAR dAx SaKaI..!!!


 hahahaha,,,..!!

gilaxx-gilaxx!!

BENCI!!

tiap2..
arii...
aku sukerr 0n9 FB...

aku x tau napeerr....
tiap harii..
aku mestii usha profile dier....
klo0 aku bosan...
aku mestii usha coment dierr...~~
aku x bleyy nak larii darii dierr...
diri aku dah dihantui oleh dier,....
knape aku mestii usha profile dier??
hishh!!
..

knpe..!!knape!!knape??!!

aku x bleyy nak larii darii usha FB dier??

plezz larr kluar darii idup aku..!!
aku dah x nak usha ko lagi...
!!

tapi knaperr atii aku asik nak usha ko jerr...

aku dah meluat lerr....!!


plezzz...

jngan muncul lagii..!!!

kiterr an dah x d paperr ubngan..!!!

n knaperr aku mestii rase bencii.??
bilerr dierr coment yang bukan2???

knaperr aku rasee  x puas hatii nan dier??

tolong larr!!

ko0 x tau kerr aku dah benci ko00!!!

tapi...!

knaperr hatii aku cakap..!!
aku maseh sayang ko00??


aku dah x bley nak harap kat ko lagii..!!
aku dah x bleyy nak sukerr at ko agii...!!
zku dah x bleyy nak aderr perasaan dekat ko0 lagii...!!

adekah aku patut buang dierr sebagai kawan??

hurmmm....
tp...
hati aku x izin kan..!!!

=((..
sediy yerr hidup macam ni!!...
dierr langsung x paham perasaan akuh..!!


weii dengar x..!!
hati aku katerr..!!
ko0 dah x paham perasaan orang...!!

ko0 dah berubah!!...

aku akan ingat kater2 ko yang dulu!!...

aku x kan luperr..!!

aku harap aderr pompuan yang akan balass perbuatan ko uuh..!!!

ini...

hanya dari isi hatii aku.....!!

hurmmm...
aku sediy..
dengan perubahan ko..!!

lirik!!

aku sukerr tulis lagu ni...
klo0 aku kesepian....


klo boleyy sumerr kertass yang aku jumpa..
mestii aku tulis lagu ni..~~
hehehehe..~~

Aku duduk sendirian dikamarku,
menangis kesepian kernamu,
kau tinggalkan aku,
kau cari yg lain,
tergamakmu merobek hatiku.

Tapi setelah kau pegi aku
mendapat lebih baik darimu,
dia hargai aku,
dia sayangi aku
lebih daripadamu,
aku ingin kau tahu betapa ku gembira,
tidak lagi bersamamu,
namun pastinyar nanti kau akan sedari,
yang kau perlu cintaku,
yang kau perlu cintaku,
yang kau perlu cintaku….


Read more: http://www.liriklagumuzik.co.cc/2010/05/lirik-lagu-putus-melda-ahmad.html#ixzz1KKNeSqfJ

Jumaat, 22 April 2011

kawan..!!

hurmm...'
klo0 justt kawan ponn x perr..
aku x kesah..~~
asaii kan ko...
x kan pnah nak saket kan atii aku agii.....
hurmm....

kawan..kawan ..kawn....!!

ya allah tempat kanlah kawan ku ...
di tempat yang mulia...
doa ku juga fatehah...
tetap akan ku kirimkan....
kpda mu....
kau sahabat ku...
kau teman sejatii......

sudah saat waktu kau tinggal kan kami...
kerana takdir yang maha esa...

izzat~~..

hensem x??
heheheh..
ni lah..~~
ehem ehem akuh...
hahahahaha....
aku rinduu lerr at dierr..
bdak ni pendek2 jerr orang yerr...
ahaxx..
=))

bilerr aku tengok mukerr dierr...
hatii aku tenng jerr....
bilerr aku susah...
aku akn usha mukerr dierr..
hehehehe....

=)

jngan aderr sorang pon pnah saket an atii dierr...
klo00 x??
siap arr dierr..!!
mmg kne arr nan aku...
.....
aku sayang gilerr nan dax ni....

=))

tp..~~
korang jngan salah anggap lak...
dierr ni bkan pakwe akuh....
ok..!!

aku ni..!!
single ok..
=))

Khamis, 21 April 2011

BIodAtA!!

nama akuhh..syera..
klasss 2 teknik 1..
smk sultan muhammad..
sayerr ni bajett jerr..!
klo nak knl lehh..
tp kne mintak izin dulu..~~
singola..!!
suka makan nasi!!..
tiap ~ tiap hari main...
suka bace buku..on9..
huhuhu~~..
kpade sesaper yang sukerr blog ni thankss ..
kpaderr yang x sukerr...
diperrsilakan pergii sekarang..!!!
=))
happy go lucky....
saya ni gedik...!!
klo nak kawan nan saye boleyy jerr...
huhuhu~~!!!

dah lerr bajet...ehem ehem lak tuuhh!!

hishh..!!
dah lerr bajet...
ensem lak uuh..!!
saperr agax yerr err??
cerr lerr teka??
hahahahaha.....
hurmm..
bosan gilerr....!!!

SB..!!

hurmm..!!
sekaranganda kne panggil saya SB!!..
heheh..sb aderr pelbagai maksod...
SB ~ SAYA BAJET..
SB ~ SYAHIRAH BAJET..!
SB ~ SYERA BAJET!..
SB ~ SYERA BIRD...
SB ~ SYERA _ _ _ _??
SB FOR SYAHIRAH BALQIS..


...........
hahaha...=))

maafkan kerr x??

hurmm..rase yerr ann??
aku nak maaf kan dieerr kerr x??
aku x tau arr nak wat cam ner??
tp..
bak katerr kawan akuhh..!!
tunggu saja bila raya!!..
hahaha..
tp bak katerr ayah akuhh..!!
sedangkan nabi sendiri boleh memaafkan apetah lagi umatya yang hina n lemah ni..!!..
hurmmm....!!
plezzz help me!!

Sabtu, 16 April 2011

pindah?? should or should not??

arghh!!..


aku cadang nak pindah lerr tao0n depan....
hurmm..
tp..??
aku x nak tinggl kan kengkawan yang akuh sayang...!!


frendzz..!!
klo0 aku pindah...
korang akan rindu at akuh x??


klo0 aku rindu gilerr at korang...
humrmm...


plezzz..!!
bagi cadangan yang terbek!!...
klo0 korang x sukerr aku..??
akuh boleyy jerr pindah....
hurmmm...
=((

balik asrama!!!

adushhh!!
malasss toii nak alek asrama...


dah lerr x siap kojerr skola...
!!!
help me!!...
aduishhh!!
hurmmm....
abiss lerr aku.....


>.<"


hurmmmm....


malass ..malass...malas...!!
 santai di kerusi tempat men boling...
hishhh3..!!
asik2 masuk dalam longkang..
geram yerr!!...
 dah lerr kalah maen boling..
boleyy posing maut lakk..
hahaha...
yumm-yumm...
pegi makn lpass pnat men bolingg...
=))  ......!!

broken heart!!

hmm..kadang² kita x sedar owg yg jauh dgn kita slalu berfikir utk dkat ngan kita.. kadang² kita x sedar owg yg jauh dgn kita slalu cuba luangkn mse ngan kite..n than kadang² kita juga x sedar,yang kita telah lukakn aty owg yg kita cyg..walaupun kta rase mende 2 mcm xde pape.....just joke or whatevr...

aq trase kot.....aahahha2 yg mgarut ckit



erk pe yg aq mgarut niek??hahaha.....poyo jek..
hmmm tp 2 lah ape yg aq tlis nie kadang2  kita x sedar sbnr yek mende niek terjadi kat kita...
hahaha....pape jek lah.....hahhaa..
so thanx buangkn mase mbace.....

gembira?? sediyy?? ...=_="

  • aku x tau same aderr aku gembira kerr??
    tau sediyy..
  • firstt bab...
    kunci lokerr aku hilang...
second bab..harii ni aku jadi cikgu......


huhuhu~..


third...
bab aku maseh rindu at si dia....\
hurmmm....


knpe3??


ayo0yo...!=_="


yaallah ya tuhan ku...
tolong lah aku...
untuk luperr kan si dia.....
aku tau ya allah...
aku hamba mu yang lemah...
tetapi...
hanya kau sahaja yang boleyy membantu aku....


!!!
!!!!!


kanperr ko dah berubah...??
tolong lerr bagi tau aku...
bab perr ko nak sangat putus nan aku???
adakah disebbkan aku ni jahat??
adakah ko dah mempunyai orang len???


tp...


kanpe ko wat aku tertanyer-tanyer??
..
hurmmm...
hidup ku terseksa lorhh..!!


......
nan..rasydan..iman...
thankss coz wat aku haPpy SeMulA....!!
THANKSS A LOT'S!!!..

Animation widget for bloggers: AMX 003 - Cute Naruto

Animation widget for bloggers: AMX 003 - Cute Naruto


just for u!!


zainul...
lagu ni khass to0k ko....
aku sesangat sediy bila denga lagu ni!!

putus...

aku baru jerr CLASH nan  zainul,...
harii ni akuh sangat sediyy!!.
 aku nak sangat tau
bab perr...
die nak putus nan akuh!!1..
zainul..
g lerr tau...
bab perr ko nak sangat putus nan akuh....!
plezz...
ko x tau kerr/..
aku sangat sayang at ko...
!!
klo ko nak putus pasai gamba uuh...
6pak sanagt lerr...!!
ko ni maseh sayang an akuhh....
tp...
nape...
ko tulis at profile ko!!..
macam ni!!..
 AKU BEBAS DARI PERCINTAAN!!..
nape??
slamerr ni ko rase aku ni kongkong ko kerr??
knapee ko x nak g tau dari awal??
kan senang sikit..!
x payah larr wat aku ni rase bersalah...!!
ko tau x??
lpass ko ckap cmuh!..
aku dah mulerr bencii at lelaki..!!
ko nak tau x..!!
aku x d papperr ubungan langsung nan syazwan..!!
dierr just jiran akuhh jer!!..
terserah lerr pada ko!!..
sAMERR aderr nak perrcayerr tau x..!!
aku dah x kesah!..
lpas ni jngan sediy..!!
knaperr aku pergii!!..
lpass ni jngan nak cariiaku lagii..!


klo00 ko nak tau sangat an..!!
AKU MASIH SAYANG AT KO!..
aku mintak maap klo aku buat ko terseksa...
klo0 ko terseksa....
len kali g tau aku awal2 au!!...
jngan lah wat aku bersa sesangat bersalah!!..

='(

Sabtu, 2 April 2011

AWAK!!!

                                                VIDEO0 NI BARU JERR SAYERR SIAP KAN ARII NIE...
SAYERR DAH ANTAR YERR KER FB...!!
SAYERR ARAP!!...
DIERR DAPAT TENGOK VIDEO0 NI..!!

Jumaat, 1 April 2011

arghh!!..
hari ni muke ku mengelupass..
badan panass..
bf xnak ambik tau pon..!!
bngang yerr!!
hurmm..!!
mcm ni lerr bf yang akuh dapat!!..
x nak ambik berat langsung!!..
mmg panass atii toii!!,..
hurmmm....
=(
atas ni lerr pakwe akuh!!..
hurmm..
mmg susah dapat pakwe cam ni ..
slalu sangat wat akuh sakit atii..
tapi akuh ttp bersabo0..!!
yaallah..
tenang kan lerr atii akuh yang gelisah ni...
yang x tau arti hidup..
yang dah luperr akan hidup yang bnyak dugaan ini..
ampun kan lah dosa ku...
bf akuh bkan sesape..
tp...
kau larr tuhan ku..
yang maha MeNgEtAhUi!..
=(

"Just A Dream" by Nelly - Sam Tsui & Christina Grimmie

hapy...

smalam mmg arii yang mnggembira kan akuh!..
ahaxx..!!
=)
walau pon bola jaring dapat 6be 3..
aku ttp appy..!!
sMk SmS tHe BeST lEr!!..
ahaha..\
maju larr sukan untuk negara!!..
bola jaring will be win in the next year!!..
kiterr orang akan rampas balik tahta..
yang sepatot yerr menjadi milik sMK SmS!!..
KITE orang akn bukti kan..
b.15 n b.18..
berusaha lah sehabis yang mugkin..!!
walau pon mulut akuh bengkak..!!
perjuangan di gelangang mestii diteruskan!!..
yes!!..