weLcMe..!


Click here for Myspace Layouts

Ahad, 24 April 2011

hurmm...=((

knaperr lerr akuh dihidup kan kat atas dunia ni..!!


aku tau ramai yang x suker nan akuhh..~~
aku tau..~~
ramai yang benci aku..!!


ya allah..~~
knaperr hidup ku harus jadii begini???


knaperr??


knaperr hidup ku penuh nan dose..!!


aku dah penat ya allah..
nak tanggung semua yerr..!


aku tau ya allah..


mestii ade hikmah disebalek sumer ni..


aku redha...
ya alllah!!...


tolonglah hamba mu yang lemah ni..!!


hurmmmm..!!


=((..


aku dah tak terdaya nak hidup agi..~~
tolong lah ya tuhan ku..~~


korang..!!


klo aku mati 6tii...
maaf kan lah sumerr kesalhan akuh....


smmg yerr yang jahat tuhh datang dari diri ku sendiri...
tp yang bek uuh hanya darii allah......


tp..~~


klo dax  yang benci aku mestii sukerr bila aku matii an??


it's okay..!!
aku maaf kan korang sumerr....


i'm just want to say sorry..




 SAD!!!!

SORRY..!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan