weLcMe..!


Click here for Myspace Layouts

thankss!!

Sabtu, 14 Mei 2011

sAd~~~...

hurmmmm..
kawan...
ko jngan lah tinggal aku...
aku sedng kesepian....
ko lah sahabat sejati...
aku berasa sediy sejak mengeluarkan kate2 maaf..!!
terkhir kali ko balas maaf itu...
aku sudah berpaling muke....
aku x sanggup tengok mukerr ko yang sediyy uuh...
aku berlari ke tandass...
menangis keseorangan...
sebb tak sanggup untuk lihat ko pergi....
sejak harii uuh...
aku x sanggup nk tengok muke ko lagi.....
biar pon ko akan pindah taon depan mahupun tahun ni...
aku x bleh nak time hakikat.....

aku akan sentiasa bersediy disebbb kn ko...
aku x tau knape aku bersediy...
maybe..
aku dah tebaca ko punyerr diary....
diary yang paling sediy aku penah bce...
emm...
sory bab terbaca....
i'm so sory....
ok..
='((

i'm so sad....
plezzz don't go away..!!
aku berharap sangat....!!!!!!
(crying)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan